Köpvillkor
Företagsinformation
Företagsnamn: Everyday Wonders Handelsbolag
Organisationsnummer: 969801-9701
Adress: Novagränd 5, 175 66 Järfälla, Sverige
E-postadress: info@bellitass.se
Telefonnummer: Endast support via e-post
Priser och betalning
Alla priser anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms om inget annat anges.
Vi erbjuder säkra betalningar via Klarna, Visa, Mastercard och andra ledande betalningsleverantörer.
Betalningen sker vid beställningstillfället om inte annat anges. Genomförd beställning innebär att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att dina uppgifter registreras i vårt kundregister.
Leverans
Vi behandlar normalt din beställning inom 2-5 arbetsdagar.
Leveranstiden är vanligtvis 7-15 arbetsdagar från det att paketet skickats, beroende på valt fraktsätt och mottagarort.
Fraktkostnader:
-
Fri frakt inom Sverige
Leveranser sker via spårbara fraktbolag som PostNord eller liknande.
Ångerrätt och returer
Du som konsument har 30 dagars ångerrätt enligt våra villkor, räknat från den dag du mottagit varan.
Vid retur ansvarar du för returfrakten, om inte produkten är defekt eller vi har packat fel.
För att vara berättigad till retur måste produkten vara:
-
Oanvänd
-
Otvättad
-
Fri från skador, djurhår och dofter
-
Komplett med originalförpackning och etiketter
För mer information, se vår Retur- och återbetalningspolicy.
Reklamationer
Om du får en felaktig eller skadad produkt har du rätt att reklamera enligt konsumentköplagen.
Kontakta oss på info@bellitass.se inom skälig tid (senast två månader efter att felet upptäckts). Bifoga ordernummer, en beskrivning och bilder på defekten.
Vid godkänd reklamation står vi för returfrakten och skickar ut en ersättningsprodukt eller gör en återbetalning.
Ej uthämtade paket
För paket som inte hämtas ut debiterar vi en avgift på 79 SEK för att täcka våra frakt- och administrationskostnader.
Personuppgifter
Vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning.
Läs mer i vår Integritetspolicy.
Tvist
Vid eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer (ARN).
Tvist kan också lösas via EU:s onlineplattform för tvistlösning (ODR).